9 Ağustos 2012 Perşembe

İrfan Kahveci - Gençlerbirliği Röportajı

Blogumuza konuğumuz Milli takım havuzunda bulunan İrfan Kahveci oldu. Kendisi 15.07.1995 doğumlu. Hem Gençlerbirliği formasını hem de Milli takımın formasını terletiyor. Güzel bir söyleşi gerçekleştirdik. Hırslı bir isim olduğunu söyleyebilirim. Gençlerbirliği'nde ve Milli takım forması altında yaşadıklarını İrfandan dinledik. Buyurun;

Anıl Altuntaş : Merhaba İrfan, sende blogumuza hoşgeldin. Futbol aşığı birisi olarak futbolla nasıl tanıştığını bize anlatabilir misin ?
İrfan Kahveci : Teşekkürler, hoşbulduk . Futbola doğduğumdan beri aşık olduğumu söyleyebilirim. Çok küçük yaşlarda mahallede abilerimle oynardım .

Anıl Altuntaş : Şu an Gençlerbirliğinde oynuyorsun, bize bugüne kadarki futbol kariyerini anlatabilir misin ?
İrfan Kahveci : Futbola 7 yaşında Gençlerbirliğinde başladım ve şu anda da Gençlerbirliği'nde oynuyorum.

Anıl Altuntaş : Mevki olarak en rahat ettiğin bölgeyi neresi olarak tanımlarsın ? Bunun yanında kendinde eksik ve iyi bulduğun özelliklerin var mı ?
İrfan Kahveci : Mevki olarak en rahat olduğum yer forvet arkası. Kendimde eksik bulduğum yönüm çok fazla koşmamak ama şimdilerde geliştiriyorum, iyi bulduğum yönümde ara pasları ve küçüklüğümden kalan sol açık oynadığım için top sürme özelliğim.

Anıl Altuntaş : Şu an A takım ile mi antremanlara çıkıyorsun ? Attığın tweetlere bakacak olursak bu seneki kamp çalışmalarınız sizi çok yoruyor olmalı. Şu an için kamp çalışmalarınız nasıl gidiyor ?
İrfan Kahveci : Hayır, şu an A2 ile antrenmanlara çıkıyorum. Antrenmanlar baya yorucu oluyor , dediğim gibi koşma eksiğim var onu geliştiriyorum ve hocamda bunun üstünde duruyor.

Anıl Altuntaş : Yorucu olması güçlenmen açısından daha iyi olur diye düşünüyorum. Akademi liglerinde oynadığın maçlara göre asist özelliklerin göze çarpıyor. Golden çok attırmayı seviyorsun sanırım ?
İrfan Kahveci : Tabiki gol atmayı herkes sever ama evet gol attırmak daha eğlenceli oluyor.

Anıl Altuntaş : Bencede işin en güzel kısmı gol attırmak. Blogda işin magazinsel kısmı transfer söylentileri üzerine oluyor. Senin için İstanbul takımları ya da Avrupadan gelen bir transfer söylentisi oldu mu ?
İrfan Kahveci : Hiç bana gelen transfer söylentisi olmadı, zaten Gençlerbirliği Türkiyenin en büyük kulüplerinden biri, olsa bile bize gelmiyor o söylentiler.

Anıl Altuntaş : Milli takım havuzunda olan birisin ve orası zirve olduğu için bazı söylentiler olabiliyor. Şu an Milli takımın U17 formasını 7 kez terlettin. Bu maçlarda beklenen/beklenilen İrfanı izlettirdiğine inanıyor musun ?
İrfan Kahveci : Evet en iyi performansımı sergilediğime eminim ve beklenileni gösterdiğimede eminim.

Anıl Altuntaş : Umarım daha iyi performanslarını da izleriz milli forma altında. İlk kez milli takıma seçildiğinde neler hissettin ?
İrfan Kahveci : Çok heyecanlandım herkesin ulaşmak istediği bir yerdeydim cennet gibiydi sanki ilk maçımda heyecandan ilk 15 dk kendimi tanıyamadım ve sonra bir asist yapınca kendime geldim ve işte bu dedim.

Anıl Altuntaş : Milli takımda attığın golleri ve asist sayılarını hatırlıyor musun ?
İrfan Kahveci : 7 maçda 2 asist yaptım ve 1 gol attım. Fakat Milli takımda defansif ortasaha oynuyordum.

Anıl Altuntaş : Defansif orta saha olarak iyi sayılır bu sayılarda. Oyunu çift yönlü oynatmaya çalışıyorlar sanırım sana. Modern futbol neticede öyle. Sendeki kumaşı gördüler demek ki. Bu soruyu Çağrıya'da sormuştum sanada sormak istiyorum. Çünkü benim için önemli bir nokta. Milli Takım alt yaş gruplarında görev alan teknik direktörler Süper Ligden bir takım çalıştırmaya başladığında o yaş gruplarından tanıdığı oyuncuları oynatabiliyor. Buna güzel bir örnek olarak Abdullah Ercan hocanın Muhammet Demir'i oynatmasını gösterebiliriz. Size bu durumun katkısı olduğuna inanıyor musun sende ?
İrfan Kahveci : Tabii ki de katkısı vardır çok iyi bir örnek verdin abi, benim profesyonel olmamda Milli takım hocalarının katkısıda büyük.

Anıl Altuntaş : Kesinlikle Milli takım hocaları kulüp hocalarına iyi bir referans oluyor. Katkısı illaki sana çok iyi olacaktır. Profesyonel oldun ve hedeflerin neler ? Kimleri örnek alıyorsun kendine ?
İrfan Kahveci : Hedeflerim Gençlerbirliği A takımında sürekli oynayıp 4 büyük takımlarımızda oynamak ve Milli takımlarımızda oynamak .Örnek aldığım oyuncular Mesut Özil ve Soner Aydoğdu. Soner abim gitmeseydi ondan çok öğrenecek şeyler vardı.

Anıl Altuntaş : Soner'de sizin gibi Gençlerbirliği altyapısından gelme bir oyuncu. Trabzona gitmeden önce sizlerle ilgilenir miydi ? Sohbet etme fırsatını buldun mu ?
İrfan Kahveci : Çok iyi bir abimiz bizimle çok ilgilenirdi bir eksiğimiz olduğunda yardımcı olurdu hemen, tabii ki çok vakit geçirdik.

Anıl Altuntaş : Peki son olarak İrfanın günlük hayatına geçiş yapalım. Günlük hayatta neler yapıyorsun ?
İrfan Kahveci : Günlük hayatımda her ne kadar antrenmanlarımızdan vakit kalmasada kaldığı zamanlarda arkadaşlarımla bir yerlerde otururuz bazen masa tenisi oynarız ve çoğunlukla playstation oynarız.

Milli takım, kulübü ve Soner hakkında güzel bilgiler aldık. Biz söyleşiyi yaparken keyif aldık umarım okurken sizler de keyif alırsınız. Yolu açık olsun genç yıldızımızın.


Hiç yorum yok: