10 Ekim 2012 Çarşamba

Fransa Ligi


En sevdiğim liglerden birisidir Fransa. Afrika kökenli oyuncuları pek severim. Defansif anlamda katkıları büyük olduğuna inanıyorum. Fransa liginde bu sezon sonu sözleşmesi bitecek oyunculara baktım. Galatasaray için süper oyuncular var ama Orduspor için pek bulamadım. Neymiş bu isimler bir bakalım.

Moussa Sissoko : Mali ve Fransız karışımı Fransız kardeşimizin gözü yükseklerde. Galatasaray tercihi yapar mı bilemiyorum fakat gelirse ön liberö eksiğimiz biter. Yann M'Vila 'dan sonra en beğendiğim defansif ortasahadır Fransa liginde. Çok isteyeni olacaktır Toulouse ile çok transfer masasına oturduk. Öyle bir plase atalım ortaya. 
Mapou Yanga-Mbiwa : Montpellier'in alt yapısından çıkan Fransa 2.liginden 1. ligine ardından Fransa'da şampiyonluğa ve onunda arkasından Şampiyonlar ligine uzanan bir serüvende hep baş rolü oynadı kaptan. Daha 89'lu. Fransa milli takımına da çağırılmaya başladı. Stoper oynayan ve piyasasını geliştiren bir oyuncu. Eğer Montpellier anlaşamazsa, başka kulüpler sezon sonuna bırakmaz bu oyuncuyu. Galatasaray'a Cris'ten daha çok katkı sağlar.  

Bu oyuncuların yanında Beşiktaş'ın çok istediği geldi derken gelemeyen başka bir oyuncunun da sözleşmesi bitiyor. Nené. 31 yaşını bitirecek sezon sonu. Çok iyi oyuncu lafımız yok ama yapılan transferlerin hep en az 5 yıllık bir transfer olmasını isterim. 
Orduspor için çok araştırdım ama bulamadım öyle gelecek bizi etkileyecek oyuncu. Tabii baktığım oyuncular hep 26 yaş altıydı. Olanlar da Orduspor'a gelmez. Eğer sezon içerisinde patlayacak oyuncu görürsek paylaşırız. 



Anıl Altuntaş
www.twitter.com/8aaltuntas

Hiç yorum yok: