10 Ekim 2012 Çarşamba

Türkiye Ligi


Almanya ligini yazmışken Türkiye ligini yazmamazlık olmaz. Sözleşmesi bitecek oyuncuları ben memleketim Ordu için hazırladım. Gelirlerse Orduyu bir tık ileriye atarlar diye düşünüyorum. İlk önce yabancı oyunculardan başlayalım. Neymiş bu isimler görelim:

Diego Angelo : Eskişehir'in stoper'i. 86 doğumlu gelirse Ordu az gol yiyen bir takımdı şimdi hiç yemez herhalde. Uzun boyundan dolayı hava topu hakimiyeti iyi, ayakları yumuşak. Frikik bile atıyor daha ne olsun.
Samuel Holmen : Abdullah Avcının bir röportajında şöyle okumuştum. "Orta sahanızda Holmen gibi bir isim var ise rahat olmanı gerekir." Sanırım bu her şeyi anlatıyor. Büyükşehir şu an aldığı paranın  iki katı teklifini etmiş ama Holmen kariyeri için bekleme kararı almış. Ordu bu sene Avrupa'ya giderse bizim teklifimizi kariyeri için düşünebilir.
Michael Eneramo : Bizde ki Gosso gibi. Sene başında daha iyi kulübe gitmek için kulüp aramaya başladı. Bulamayınca Sivasla bir yıl daha sözleşme imzaladı. Sivasta rahatı yerinde değil sanırım. Rahatı yerinde olmayıp iyi gol sayılarına ulaştı. Orduya gelmesini çok isterim.

Ordusporun yerli oyuncularının Süper lig için yetersiz kaldığını düşünüyorum. Yerli oyuncularımız biraz daha iyi olsaydı elimizde ki yabancı oyuncularla bizi daha ileriye taşıyacağını düşüyorum. Bu ligte hep yerli oyuncu kaşarlaşması yaşandı. Bir oyuncu 6-7 takımda oynamışlığı var. Rahatsız olduğum konu da bu. Süper ligte bir sezon oynasın 10 sezon boyunca farklı takımlarda her sene görebiliriz. Bu mantık bir an önce değişse güzel olur. Bu sene de sözleşmesi bitecek serbest kalacak çok oyuncu olacak. Tabii ki bunlardan bir kaç ismi Orduspor'da görmek isterim. Bunlar:

Hakan Aslantaş : Sağ bek için iyi bir tercih olur. Bursa bırakmaz orası ayrı. Yerli rotasyonu güçlendirir şüphesiz.
Gökhan Süzen : Galatasaray alt yapı çıkışlı. Bu sene başı Beşiktaş'a gitti geldi. Türk sol bek sorunu var. Atila'nın da kiralık olduğu düşünülürse iyi tercih gibi duruyor.
Ramazan Köse : Fornezzi beğendiğim bir kaleci, olur da satılırsa Eskişehirli Boffin'in alınmasını isterim. Ama sözleşmesi bitecek ve yerli olarak Anadolu kulüpleri için iyi bulduğum kaleci Ramazan. Cavcav kolay kolay bırakmaz ve bu yerli oyuncusuyla sözleşme imzalar illaki. 
Erkan Kaş : Beşiktaş, Rize'ye kiralamıştı geçtiğimiz sezon. Zaman zaman 11'de görev aldı zaman zaman yedek kaldı. Ama takımı her oynadığında ateşledi yedekten girdiğinde. Beşiktaş'ta oynamasını istediğim ve beklediğim oyuncu. 91 doğumlu inanılır ve güvenilirse iyi işler yapacağını düşünüyorum.

Nacizane fikrimi dile getirdim umarım daha iyilerini getirir Orduspor.

Anıl Altuntaş
www.twitter.com/8aaltuntas


Hiç yorum yok: